Prvními obchodními partnery jsou: Best Western, Dell, Gatorade, Groupon, HBO, JetBlue, LivingSocial, Microsoft Xbox, Red Bull, Sephora, Starbucks, Summit Entertainment’s “50/50”, TNT a Virgin America. Další mají přijít později, a proto jejich místo prozatím zastupují neziskové organizace: charity: water, Make-A-Wish Foundation, Room to Read, The American Red Cross a Water.org.
Promoted tweets se zobrazí mezi příspěvky buď úplně nahoře, nebo někde poblíž. Naštěstí se nepotvrdily fámy a tweet nezůstane celou dobu nahoře, ale normálně se při rolování směrem dolů ztratí jako běžný příspěvek. V timeline se má objevit vždy pouze jeden reklamní tweet a i ten by měl po klepnutí na něj zmizet.
Pro jistotu jsem zkontrolovat svůj účet i ten náš @CnewsCZ, ale reklamní tweet jsem v timeline zatím neobjevil. Buď je Twitter zavádí postupně, nebo jsou zaměřeny jen na určité regiony. Nebo vy jste si už nějaké reklamy všimli?