Hlavní navigace

Twitteru nestačí 140 znaků. Koupil proto blogovací službu Posterous

13. 3. 2012

Sdílet

Zdroj: Redakce

Už loni se Twitter nebál utrácet a desítky milionů dolarů padly na větší akvizice v čele s oblíbeným klientem TweetDeck. Včera Twitter potvrdil možná ještě větší obchod – Posterous.

Posterous je jednoduchá blogovací a publikační platforma, která vznikla v roce 2008 pro ty, kteří nechtějí složitě instalovat redakční systém na vlastní hosting nebo se obtěžovat komplikovanějšími systémy, jako byl v té době třeba Blogger od Googlu.

Posterous

Posterous místo toho nabídl pěkné a čisté rozhraní, jednoduchý editor, možnost odesílat nebo vydávat články e-mailem a jednoduchou práci s obrázky. Podstatný byl na blozích vždy obsah, Posterous měl tvorbu co nejvíce zpříjemnit. Celou dobu však o stejnou pozici bojoval s konkurenční službou Tumblr nebo právě několikrát přepracovaným Bloggerem. Loni se Posterous pod nátlakem sociálních sítí proměnil, vzniklo rozhraní Spaces a Posterous jako by „ztratil štávu“.

CS24

Tu možná dodá nový majitel. Pro Twitter bude ale nejspíš důležitý tým lidí než samotná služba. Provozovatelé slibují, že Posterous Spaces nadále zůstane v provozu, ač Twitter přinese nástroje pro převod obsahu jinam. Ve FAQ Posterous je psáno, že v případě nějakých změn nebo odstavení služby dají uživatelům včas vědět. To pro budoucnost nezní příliš růžově. I samotný Twitter píše, že akvizice pomůže předevších jeho síti. Ve výsledku se možná dočkáme automatické publikace tweetu na blog, pokud příspěvek přesáhne 140 znaků. Kdo ví.

Zdroj: Twitter, Posterous