Odpovídáte na názor k článku Týká se kauza vadných procesorů Intel i notebooků? Firma ujišťuje, že problém mají jen desktopové čipy. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.
A nebude to celé jinak? Prostě se nám něco kazí vic nez obvykle, tak to řešíme se zákazníky, zjišťujeme čím to je.
Zjistíme že za něčím stoji power limity, necháme je změnit.
Zjistíme že se něco podelalo pri technologií výroby. To zřejmě neopravime, nejde to, tak to dal Budem vyměňovat za nové kusy. Problem solved.
Nic co by se nedělo u jiných výrobků a výrobců. Někdy se něco poděla a řeší to reklamační. Kvůli každému prdu nemusi firma vydávat tisková prohlášení. Kdyz se ale o něčem v médiích zacne mluvit, tak to případnou reakci vyvolá. To ze firma nevydává tiskové zprávy neznamena že něco tají nebo lze.
Kdyby se problem projevil hned, tak holt nějakou varku stáhnou z prodeje, takhle je holt vše rozprodano a jelikož nemáš žádnou registraci koncových useru ani to bez zniceni toho cipu nepoznas, tak ani nemuzes "svolat"ty potencialne vadne produkty do servisu, jako se deje treba u aut, kdyz se objevi nejaky problem