Aktualizácia z júla 2024 o správach o nestabilite stolných procesorov Intel Core 13. a 14. generácie
zdroj: https://www.reddit.com/r/intel/comments/1e9mf04/intel_core_13th14th_gen_desktop_processors/
Poviem to inak aj je nejaký problém tak sa je namieste domnievať, že práve gigant ako Intel má násobne väčšie schopnosti v rámci RMA ako oveľa menšie spoločnosti.
Obdobne je naozaj smiešne ak sa niekto domnieva, že v Intel sedia so založenými rukami a nesnažia sa problém/y fixnúť
Naopak ma však udivujú tí, ktorí každý druhý, tretí deň prídu so zisteniami, že problém je ten alebo onen resp. L2 cache potom o dva dni oxidácia atď. atď.
A nezabúdajme, že v severnej Amerike je právne prostredie tak nadstavené či už vo vzťahu k hromadným žalobám, že by som sa čudoval, že by akákoľvek spoločnosť niečo bagatelizovala a ak áno tak padni komu padni...
"Obdobne je naozaj smiešne ak sa niekto domnieva, že v Intel sedia so založenými rukami a nesnažia sa problém/y fixnúť"
.. ale to jsi trosku vedle s tim tvrzenim, ne?. To ze se firma snazi neco fixnout a to ze o tom zaroven lze nebo mlzi, se vubec nevylucuje. Intel klidne mohl hrat o cas. To ze lhal, ze se to snazil nejprve hodit na partnery je jeste k tomu pravda.
"Naopak ma však udivujú tí, ktorí každý druhý, tretí deň prídu so zisteniami, že problém je ten alebo onen resp. L2 cache potom o dva dni oxidácia atď. atď."
.. zase tam mas vetsi nedostatky. Ta oxidace je preci Intelem ted dokonce potvrzena. Intel ji potvrdil ale az v dobe, kdy se to provalilo. Cili zase to nechava na Intelu pachut, ze o tech vecech vedel a nekomunikoval je. Cili nechava prostor pro ruzne dohady at se uzkazi korektni nebo ne.
23. 7. 2024, 11:51 editováno autorem komentáře
A nebude to celé jinak? Prostě se nám něco kazí vic nez obvykle, tak to řešíme se zákazníky, zjišťujeme čím to je.
Zjistíme že za něčím stoji power limity, necháme je změnit.
Zjistíme že se něco podelalo pri technologií výroby. To zřejmě neopravime, nejde to, tak to dal Budem vyměňovat za nové kusy. Problem solved.
Nic co by se nedělo u jiných výrobků a výrobců. Někdy se něco poděla a řeší to reklamační. Kvůli každému prdu nemusi firma vydávat tisková prohlášení. Kdyz se ale o něčem v médiích zacne mluvit, tak to případnou reakci vyvolá. To ze firma nevydává tiskové zprávy neznamena že něco tají nebo lze.
Kdyby se problem projevil hned, tak holt nějakou varku stáhnou z prodeje, takhle je holt vše rozprodano a jelikož nemáš žádnou registraci koncových useru ani to bez zniceni toho cipu nepoznas, tak ani nemuzes "svolat"ty potencialne vadne produkty do servisu, jako se deje treba u aut, kdyz se objevi nejaky problem
SIce je zbytecne ti odpovidat, ale treba pro nekoho to bude uzitecne
https://www.youtube.com/watch?v=ZK6jAc8LY48
23. 7. 2024, 21:01 editováno autorem komentáře
..tady se podivej jaky jsi simpleton s jednoduchyma nazorama, ktere neobsahuji vubec 'big picture' ..
https://www.youtube.com/watch?v=OVdmK1UGzGs
..ale hlavne vis, kdo je troll a fanousek a pritom se zapominas divat do zrcadla..
24. 7. 2024, 11:34 editováno autorem komentáře