Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Ubisoft bojuje s šedým trhem. Hry už nebudou mít aktivační klíče. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 6. 5. 2019 11:42

    JirkaK

    Bazarový trh je jiná otázka a není to jen otázka vydavatele ale vendora konzole. U bazaru nejde o zneužívání slevových akci či regionálních cen.

    O co se UBISOFT snaží je, aby si prodejce nemohl nakoupit klíče v regionu kde je cena za hru třeba třetinová a následně je levněji prodával v regionu kde je cena vyšší. Taktéž chce zamezit tomu aby si prodejce třeba v rámci víkendové slevy vyhlášené vydavatelem nenakoupil více klíčů než skutečně prodá a po ukončení slevy ty klíče začal prodávat za plnou cenu či aspoň cenu vyšší než za kterou by je prodával v době slevy.

    Prodejci na tom systému parazitují, poškozuje to jak studio, které by ty peníze navíc mohlo získat, poškozuje to hráče, který za ten klíč platí víc než by ho stál v době kdy ho koupil prodejce.

    Tím že prodejce nedostane klíč a rovnou se hra aktivuje na účtu se těmto machinacím zamezí.