Na seznamovských Spolužácích má účet 63 % surfařů. Téměř třetina z nich je ve věku 35 až 44 let. Účet na Googlu+ má 46 % oslovených, podobný výsledek má i YouTube. Do první pětky se dostaly ještě dvě české služby – Lidé.cz a fotogalerie Rajče. U obou lze pozorovat, že mladí do 24 let už používají něco jiného a hlavní základnu tvoří starší uživatelé.
Vidět je to na Twitteru, ČSFD a Dropboxu (co je na něm komunitního?), kde má skupina od 15 do 24 let hned 31% zastoupení. Na Instagramu dokonce 49 %. Naopak profesní síť LinkedIn má logicky uživatele spíš starší, od 25 let a více. Zajímavý je i poměr mužů a žen. Na Twitteru, ČSFD a Dropbody muži drží zhruba dvoutřetinový podíl, muži také častěji používají služby Googlu. Žen je nepatrně více jen na Facebooku a Rajčeti.
Druhý graf ukazuje vývoje sítí v čase. Dříve populární Xchat stále více upadá v zapomnění. Dnes už nic neříká 61 % oslovených. Z Twitteru a Googlu+ se stal mainstream, neznají je jen 16, respektive 8 % surfařů. ČSFD má zase už tři roky stejný počet registrovaných uživatelů, ale roste povědomí o značce, Česko-slovenskou filmovou databázi zná o 13 procentních bodů více lidí než v roce 2012. Nejvýrazněji poskočil LinkedIn. Počet uživatelů šel nahoru o 10 bodů, povědomí o značce o 14 %.
Zdroj: Nielsen