Pokud budou dražší tak mají šanci na úspěch jen okopírováním obchodního modelu Steamu a časově omezených slev...
Pak služba někoho možná zaujme a zůstane u ní ak oupí si i něco dražšího, i když teda musí z to nabídnout nějaký komfort, třeba možnost stáhnout si akoupenou písničku kdykoli, odkudkoli atd... jinak vyhrává iTunes...
Podle mě to šanci na úspěch moc nemá. I ceny na iTunes - většinou 25Kč za skladbu a 230 za album mi přijdou pro český trh trochu moc. Bude to fungovat max jako doplněk.
Velikost katalogu taky není podle mě zcela dostatečná - proč bych měl kupovat z menšího katalogu za více peněz? Jedině když to důkladně omarketingujou.
A mimochodem, všimli jste si že nejůspěšnější plataforma pro online prodej hudby (iTunes) i her (Steam) vyžadují pevného klienta, ač je veškerá hudba i část her DRM-Free?