Hlavní navigace

Takhle budou za pár let vypadat hry. Unity je v nejlepší formě

19. 1. 2018

Sdílet

Zdroj: Redakce

Unreal Engine, CryEngine, id Tech, AnvilNext, Frostbite… o všech těchto enginech víme, jak krásné střílečky, RPG nebo adventury na nich dnes vznikají. Naproti tomu engine Unity vídáme hlavně u menších nebo indie her. Je hodně tvárný, dokáže rozpohybovat mobilní hříčky jako Pokémon Go, velké strategie typu Homeworld nebo vysoce stylizované hry tituly jako Cuphead, Firewatch či Superhot.

Aktuální Unity 2018 ale také dokáže vykreslit dechberoucí grafiku. Vývojáři ukázali demo Book of the Dead renderované v reálném čase (o použitém hardwaru však nemluví). Lesní vegetace možná ještě nikdy nevypadala tak dobře. Hodně tomu pomáhají také různé filtry a filmová kamera se simulovanou hloubkou ostrosti, což při hraní většinou spíš ruší. Book of the Dead každopádně ukazuje, jak by mohly vypadat budoucí hry.

Titíž tvůrci v minulosti ukázali i dema Adam (Unity 2016) a The Blacksmith (Unity 5 / 2015). Úrovni grafiky toho druhého se už dnešní velké AAA tituly hodně přibližují.

Autor článku