Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Unreal Engine 4 dostává podporu pro ray tracingové efekty a vykreslování ve hrách. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 17. 2. 2019 17:50

    Crha (neregistrovaný)

    hledat to nebudu ani nevím kde to bylo, jestli to bylo tady nebo na diit, ale někde jsem četl, že právě Turing je opravdu jen přechodné období s nejkratší životností. Proto malé prodeje, proto nedokonalý RT a DLSS, proto stará 16nm výroba... A ano měli by buď letos ke konci roku nebo na začátku 2020 vydat next gen na 7nm a potkat se s AMD. Proto se směju všem AMDistům, protože uvidíte, že karty AMD budou mít RayTracing a něcov jako DLSS taky a to budou veletoče jak budou vysvětlovat dropy FPS a najednou nedokonalý raytracing bude v podání AMD nejdokonaljší ze všech... přiznám se už teď mě ty žgrgly AMDistů nebudou bavit číst.