Hlavní navigace

Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Unreal Engine 4 dostává podporu pro ray tracingové efekty a vykreslování ve hrách. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 17. 2. 2019 22:51

    RedMaX

    Pro me zadne metro neexistuje, hra se neda koupit na zadne popularni platforme, tudiz jako kdyby nebyla.

    Co tu pisou ostatni, jak AMD zaspalo a bude to muset dohnat. JA RIKAM KECY.

    Nema cenu podporovat RT, kdyz to nezvladne 4K a to to nezvladne jeste dlouho, kdyz to ted jede stezi na 1080p. Pro AMD neni vubec zadnej problem pockat 4-5 let a pak implementovat RT v DXR rovnou tak, aby to dalo 4K. Cely RT je jen marketing NVidie, kterej v realu obraz nevylepsuje vubec nebo neznatelne za cenu artefaktu v obrazu. Pro vyvojare her jen dalsi opruz navic!