Názor k článku Unreal Engine 4 dostává podporu pro ray tracingové efekty a vykreslování ve hrách od Maudit - On to tam v tom clanku ma a...

  • 18. 2. 2019 2:52

    Maudit (neregistrovaný)

    On to tam v tom clanku ma a presto si porad mele to svoje :D (to dulezity zvyrazneno hvezdickama, protoze tvoji schopnost pochopit text nechci precenit)

    "Typically for 4K DLSS, we have around 3.5-5.5 million pixels from which to *generate* the final frame, while at 1920×1080 we only have around 1.0-1.5 million pixels. The less source data, the greater the challenge for DLSS *to detect features* in the input frame and *predict the final frame*."

    Takze jaky filtry? To je proste autoencoder. Zda se, ze porad nechapes, jak neuralni site fungujou. To neni programaticky, ze by sis rekl - "hmm, tak tady mam hrany, tak tady to aplikuju". Presne jak pise ten clovek z Nvidie - generuje se cely frame. Input layer bude odpovidat mnozstvi samplu z rasterizacniho pruchodu. Output layer bude odpovidat mnozstvi bodu ve vyslednem rozliseni.