Hlavní navigace

Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Unreal Engine 4 dostává podporu pro ray tracingové efekty a vykreslování ve hrách. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 18. 2. 2019 9:51

    Alich

    No, UHD dnes zvlada rozumne snad jen 2080 Ti a to jeste bez RT. Porad nechapu, co vsichni s tim 4k maji, kdyz k tomu pak mlasknou “nadherny” TN monitor. Jinak kvalitne se da hrat treba i na FHD, jen ta hra musi byt hratelna a ne dalsi “rychlokvaska” do poctu s cilem trhnout co nejvice, zdravim Dice ;)
    Kdyz pominu, ze zadna hra dnes nema skutecne sceny jen pomoci RT, protoze na to proste stale neni HW, tak je urcite dobre, ze uz jsou technologie realne na trhu a to samozrejme vcetne DLSS. Tedy za uvedeni RT a DLSS si Nvidia zaslouzi pochvalu, zpusob a cena uz je vec druha.
    Jeste k tomu AMD, zatimco CPU jsou pecka a pokracuji razne kupredu, grafiky jsou trash. Nekdo tu v minulem clanku zminoval drivery pro linux, za opensource pristup si zaslouzi pochvalu, za kvalitu obou i (tech proprietarnich) spis nakopat. Aktualni konzole s AMD APU je upekajici se trash. Za poslednich x let ma AMD jen dva povedene cipy, RX 480 a RX 580 a to hlavne s ohledem na 8GB verze desktopovych karet, zbytek je ostuda. Muj nazor. Takze ty reci o tom, ze ma AMD cas? Uz pred 5 lety ho nemeli!