Hlavní navigace

Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Unreal Engine 4 dostává podporu pro ray tracingové efekty a vykreslování ve hrách. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 18. 2. 2019 14:50

    Alich

    Podle me Nvidia nic predcasne neuvedla, jak jinak ma jit technologie dopredu nez tim, ze umozni vyvojarum na necem vyvijet? Co je podle me nezvaldnute - marketing a cena. Shodneme se na tom, ze RT implementace v dnesnich (dvou) hrach je nedostatecna, jenze na plnou scenu neni vykon, i na tom se shodneme.
    Pozitivum DLSS vidim v "inteligentnim skalovani". Je treba dotahnout implementaci a a vzdy danou hru natrenovat, ale pokud se zamyslite na pouziti napr. u zarizeni jako laptop / konzole, kde neni tolik vykonu (cena, teplota), tak DLSS je technologie pouzivajici TC jadra, ktere jde vyuzit i na jine herni mechaniky.
    Proste za me dobre, ze Nvidia zkousi jak RT, tak DLSS. Cena a marketing je uplne jina pohadka a prave kvuli cene + existenci GTX 1080 Ti si myslim, ze RTX 2k nejsou zajimave karty pro me (a mnoho jinych), ale technologie je dobra.