Odpovídáte na názor k článku Unreal Engine 4 dostává podporu pro ray tracingové efekty a vykreslování ve hrách. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.
Podle me Nvidia nic predcasne neuvedla, jak jinak ma jit technologie dopredu nez tim, ze umozni vyvojarum na necem vyvijet? Co je podle me nezvaldnute - marketing a cena. Shodneme se na tom, ze RT implementace v dnesnich (dvou) hrach je nedostatecna, jenze na plnou scenu neni vykon, i na tom se shodneme.
Pozitivum DLSS vidim v "inteligentnim skalovani". Je treba dotahnout implementaci a a vzdy danou hru natrenovat, ale pokud se zamyslite na pouziti napr. u zarizeni jako laptop / konzole, kde neni tolik vykonu (cena, teplota), tak DLSS je technologie pouzivajici TC jadra, ktere jde vyuzit i na jine herni mechaniky.
Proste za me dobre, ze Nvidia zkousi jak RT, tak DLSS. Cena a marketing je uplne jina pohadka a prave kvuli cene + existenci GTX 1080 Ti si myslim, ze RTX 2k nejsou zajimave karty pro me (a mnoho jinych), ale technologie je dobra.