Hlavní navigace

Názor k článku Unreal Engine 4 dostává podporu pro ray tracingové efekty a vykreslování ve hrách od SamanCZ - fyzikalne spravne osvetleni zdarma je mitus, pokud to...

  • 19. 2. 2019 13:32

    SamanCZ (neregistrovaný)

    fyzikalne spravne osvetleni zdarma je mitus, pokud to neumis spravne nastavit, dostanes hnus v obou pripadech a muze to bejt sebelip fyzikalni, poard to bude hnus ;) navic fyzikalne spravne osvetleni jako takove vesmes neumi zadne RT pro herni enginy, fyzikalne spravne osvetleni neumej vesmes ani RT renderery v 3D softech a jediny ktery se opravdu nastavuje podle tabulek a mel by podavat presne fyzikalni zobrazeni je Maxwell render, vsechny ostatni jsou jen priblizne podle zjednodusujicich vzorcu

    s fyzikalne spravne nastavenym svetlem se totiz vaze i sprvane nastavena kamera, a to je tolik dat dohromady, ze by to herni vyvojare totalne odrovnalo a vesmes by dostavali jen cerno, protoze by nevedeli jak co nastavit, v hernich enginech to tedy opravdu necekej