Hlavní navigace

Názor k článku Unreal Engine 4 dostává podporu pro ray tracingové efekty a vykreslování ve hrách od tynyt - Já si myslím, že celé DXR je pouhý...

  • 19. 2. 2019 14:35

    tynyt

    Já si myslím, že celé DXR je pouhý "štěk", který si MS naimplementoval jen aby měl nějaký teaser, něco nového.
    Reálně to je věc, která vyžaduje enormní výkon pro to, aby to vypadalo k světu a dnešní HW na to prostě nemá a nebude na to mít ani 7nm. Respektive: 7nm by na to možná i měl, ale musel bys začít čipy navrhovat úplně odznova, jinak a mimo stávající rasterizační schéma, prostě úplně změnit paradigma. Jenže co s balastem starých her a programů, postavených řekněme na evoluci DX5-DX11? Zahodit? Emulovat? Šel bys do toho?