Hlavní navigace

Názor k článku Unreal Engine 4 dostává podporu pro ray tracingové efekty a vykreslování ve hrách od Jan Olšan - @MauditTy jsi zase taktně ignoroval, že se potvrdilo...

  • 19. 2. 2019 19:36

    Jan Olšan (neregistrovaný)

    @Maudit
    Ty jsi zase taktně ignoroval, že se potvrdilo vesměs všechno, co jsem říkal já (že by se měly krotit očekávání, že to je upscaling, že to nebude stejně kvalitní jako nativní obraz, že to bude produkovat zase svoje vlastní artefakty).

    A naopak nic z toho, co jsi mi tu mlátil o hlavu ty, ty experte na autoencodery :) - jako třeba [tvoje tvrzení:] že DLSS není upscaling, že bude mít lepší kvalitu než vykreslování přímo v nativním rozlišení, a že to bude zvyšovat výkon 2X.

    Takže asi tak vážně beru ty tvoje fantasmagorie a extrapolace marketingových vět...