Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Unreal Engine 4 dostává podporu pro ray tracingové efekty a vykreslování ve hrách. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 19. 2. 2019 19:53

    SamanCZ (neregistrovaný)

    Maudit > jsem sice 3Dckar nebo posledni dobou spise jen urednik co dyriguje, ale programovat jsem umel, jen jsem si jeste na skole vybral jinej smer kterej me vic bavi, moje zacatky ale byli programpvaci, engine bych sice napsat neumel, ale jak pracuje a co kde s cim souvisi bych rekl relativne vim

    KOCHREN> je to slozite, momentalne to jeste na ulehceni ve hrach neni, ulehci to praci lidem jako ja co vyuzijou "template" a dal nic neresej, je to tak nove ze teamy se s tim ucej vesmes odzacatku vsichni (mysleno pozice v teamu, od programatoru po grafiky), pomahat to bude as tak ve 2-3 projektu danych lidi kdys us budou vedet co a jak, je to tak vesmes s kazdou novinkou ktera je tak brutalni zrout vykonu