Síť UPC dále roste. Na konci prvního čtvrtletí 2019 byla v dosahu 1 531 100 domácností, oproti předchozímu roku tak firma pokryla dalších skoro 19 000 adres. Služby UPC ale využívá ani ne polovina z nich, celkově jde o 613 700 klientů.
Ti od UPC odebírají 1 247 800 služeb (+41 000 oproti roku 2018). Největší podíl na tom má kabelová televize (539 000), následovaná připojením k internetu (506 100) a pevnou telefonní linkou (202 700). Právě ta překvapivě roste nejrychleji, meziročně nabrala skoro 30 tisíc nových uživatelů.
UPC má v ceníku tři tarify pevných linek. Za ten s 30 volnými minutami do všech sítí si řekne o 25 Kč, 100 minut je za 70 Kč a 10 000 pak za 199 Kč. K dispozici jsou ale také různé balíčky kombinující volání, internet a TV.
Mimochodem: Značka UPC by v budoucnu mohla zaniknout. Mateřská společnost Liberty Global totiž prodává část svých evropských aktiv Vodafonu, což se dotkne i české (avšak nikoliv slovenské) pobočky. Obchod ale ještě musí schválit Evropská komise. Loni v létě proběhl o něco menší obchod, Liberty Global prodala místní pobočku UPC rakouskému T-Mobilu. A Deutsche Telekom, který obě firmy vlastní, dnes oznámil, že je sloučí pod značkou Magenta Telekom.
Zdroj: UPC