Technická: proč by FSR měl/musel používat temporal aliasing, když si sám o sobě žádné detaily (narozdíl od DLoSS) podle téhle newsky nevymýšlí a používá SS (kterýžto je na základě shannon/nyquist/kotělnikovova teorému vůči takové věci inherentně odolný)? Shimmering DLoSSu přece vzniká tak, že si "CML" domyslí v každém snímku trošku jiný detail a temporal alias to musí korigovat. Nebo se pletu?
Shimmering myslím určitě může udělat i normální upscaling, on ho teda podle mě může udělat i normální sampling toho vykreslování. Ten princip rekonstrukce by ale mohl/měl být teoreticky schopný (o něco) zlepšit detail složením více temporálně odlišných vzorků, takže tam nejde úplně jenom o vyhlazení shimmeringu.
Asi to nebude SS ako si ho predstavujeme. Ten by nemal male dopady na vykon. Osobne ocakavam, ze riesenie od AMD nebude take kvalitne ako DLSS, ale zasa bude pouzitelne pre vsetkych. Druha vec je, ze bude stale lepsie si kupit grafiku od NV, na ktorej budes mat podporu vsetkeho a mozes si vyberat co pouzijes.
Za předpokladu, že se ta newska zakládá na reálném podkladě/zdroji (a není to zase produkt tiché pošty - tím nemyslím Honzovu práci), tak téměř jistě nepůjde o "klasický" SS.
Osobně žádné očekávání nemám, počkám si na výsledek. Protože se taky může stát, že to dopadne jako u prvního DLoSS, kde dostala nvidia na kokos s prostým a jednoduchým upscalem od AMD. Pokud AMD slibuje všeobecnou funkčnost, nevsadil bych si nic na to, že výkonová penalizace na nvidiích nebude (a bude malá). Čistě technicky vzato Supersampling by měl produkovat kvalitnější a spolehlivější výsledky, to je ale samozřejmě pouhý předpoklad.