@Maudit
TFLOPS = teoretický výkon
IPC = tím jsem v tom komentáři myslel architektonická zlepšení, která vedou k lepšímu využití identického teoretického výkonu
V TFLOPSech není zahrnuto efektivnější využití hardwaru. S 4096 shadery a na taktu 1,0 GHz bude mít jak GCN ve Fiji, tak Polaris i Vega stejný teoretický výkon v TFLOPS, protože to je jenom čistě součin počtu jednotek a taktu. Ale reálný výkon (tj. to, jaký herní výkon se z toho vytěží) se bude lišit. Tudíž architektonická zlepšení ve Vega v tom čísle TFLOPS zahrnutá nejsou, podobně jako nejsou zahrnutá u Pascalu/Kepleru nebo čehokoli jiného.
...
To vaše číslo 0.74x aplikujete na TFLOPS architektury AMD a já jsem počítal jenom s architekturami AMD - dělil jsem takt Vegy taktem Fiji. Jelikož mají obě 4096 shaderů, je to jako bych dělil TFLOPS Vegy TFLOPSy Fiji. Ten nápad s jakože přepočítáváním na výkon Pascalu ("0.74") byl váš, ne můj, ale když už na tom lpíte, tak by se musel aplikovat jak Fiji, tak na Vegu. Takže číslo 0.74x by bylo v děliteli i dělenci a tudíž se vykrátí. To jen tak na vysvětlení, víc už to snad rozpitvávat nemusím (už lituju, že jsem to vůbec zmiňoval).