Možno bude medzigeneračný nárast výkonu taký vysoký, že nebude potrebné vydávať 8900XT :D.
Alebo sa im to neoplatí lebo každý chce nVidiu hoci aj za 1500 eur.
Inak zaujímavý graf som našiel, koľko príjmov generujú hry na rôznych platformách:
https://fdn.gsmarena.com/imgroot/news/23/08/flashback-sonys-first-tablets/inline/-1200/gsmarena_005.jpg
Ten link pobavil, ale akosi ti unika jeden podstatny fakt a to, ze chudaci konzolisti musia platit ak nieco chcu hrat. a aj vacsina F2P titulov je podmienena nejakym passom zo strany Sony alebo MS, a preto tie data su neskutocne skreslene.
7. 8. 2023, 23:53 editováno autorem komentáře
Přijde mi, že jsem už víckrát četl, že ty obří tržby mobilních tržeb prý z většiny už nejsou regulérní hry jak je chápe konzolista nebo PC hráč, ale tvoří to takový ten odpad, co je v podstatě jenom o tahání peněz lidí, je to skoro jak gambling na automatech.
Ale neviděl jsem to podchycené/pdoložené v nějaké vyložené studii.
já bych řekl že hlavní důvod je ten, že se ta multi GCD konfigurace nedaří rozchodit, nebo to neškáluje tak jak si AMD vyprojektovalo, nebo jsou jiné potíže (vysoká spotřeba) , případně kombinace toho všeho .-)
Jenže on patrně problém s RDNA 3 vůbec s chiplety nesouvisí. AMD udělalo moc změn najednou a prostě to nevyšlo.