Letos je a bude kupní síla v tomto segmentu ještě malá, ani ne pět milionů prodaných modelů. Každým rokem bude graf stoupat stejně jako množství dostupného obsahu. To je velkým limitem. Zatímco Full HD televizory krmilo vysílání HDTV, případně Blu-ray, protože se původní filmový materiál znovu naskenoval do vyššího rozlišení, případně se levně převedlo z SD na HD, 3D si žádá obsah zcela nový. Zpětné převody nebo funkce televizoru pro převod 2D-3D v reálném čase trh neutáhnou.
Předpověď prodeje 3D televizorů pro období 2010–2015, zdroj: ABI Research
Rok 2013 ale může znamenat také příchod nových konzolí, o podpoře 3D není pochyb. A do té doby se možná více rozšíří autostereoskopické modely bez potřeby brýlí. „Brýlová podmínka“ je přece jen velké omezení komfortu.
A nebo situace bude vypadat úplně jinak a čísla jsou smyšlená? Plánujete v následujících pěti letech nákup 3D TV? Proč?
Zdroj: ABI Research