Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku VDSL od O2 či T-Mobilu je na půl roku levné. Pak najdete výhodnější poskytovatele. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 13. 7. 2020 20:05

    gi

    S cenou VDSL od O2 mám aktuální a poměrně zajímavou zkušenost. Na běžné lince 800 020202 jsme po operátorovi chtěli KPU pro přechod k jinému poskytovateli, protože stávajících 499Kč za "Internet Optimal HD" (rychlost si nevybavuji, ale reálně byla kolem 80/8) bylo moc peněz a stačila by i nižší rychlost. Přepojili mě tedy na retenční oddělení, kde nám jako stávajícímu zákazníkovi nebyli ochotni nabídnout nižší cenu než 399Kč za (nejspíš - už si to přesně nevybavuji) "Internet HD Stříbrný" s deklarovanou rychlostí 50/5. Nechali jsme si tedy poslat KPU číslo, protože jsme měli lepší nabídku, a za dva dny od O2 došel dopis s ČVOP číslem, které mělo platnost 20 dní. V dopise byly popsány 3 možnosti, jakými klient může postupovat:
    3. možnost byla "Úplné zrušení čísla", což jsme nechtěli.
    2. možnost byla "Přechod k jinému poskytovateli", což jsme měli v plánu.
    1. možnost (a nakonec nejzajímavější) byla "Naše nabídka", kde bylo uvedeno "Záleží nám na Vaši spokojenosti a Váš názor samozřejmě budeme respektovat. Ale ještě než se rozloučíme, máme pro vás speciální nabídku pro stávající zákazníky. Zavolejte nám na 800 33 00 69, a my vám řekneme víc."

    Po zavolání na číslo z "Naše nabídka" se operátorka zeptala z jakého důvodu měníme poskytovatele a když jsme řekli, že máme levnější nabídku a stačí nám rychlost jen 20/2, hned nabídla "Internet HD Bronzový" (20/2) za trvalých 249Kč, nikoliv tedy jen akčně na prvních 6 měsíců.

    Nabyl jsem tedy dojmu, že klasické retenční oddělení, na které vás přepojí normální operátoři, už nemůže nabízet zajímavé slevy. Těch se člověk domůže až když zavolá na to telefonní číslo v dopise s ČVOP. Proto bych doporučil před přechodem jinam uskutečnit ještě jeden poslední hovor.

    Na druhou stranu může při podpultové nabídce nějakou roli hrát historie klienta. U nás to také mohlo být to, že žádné další služby od O2 nevyužíváme a tímto bychom se O2 zcela zbavili.