Zajímavý článek, děkuji. Jsem zvědavý nejenom na Vegu, ale i na refresh Polarisu. Stále mi není jasné, jestli je současný Polaris nedotažený, nebo spíše přetažený - tedy tak vyšperkovaný, že se nakonec tolik zadýchává. Někde jsem četl článek že proti Pascalu, který byl přirovnáván k Superbu bez výbavy je Polaris Fabia v plné výbavě.... Taktéž na Youtube jsou videa, kde je ve stejné hře srovnávána vyšší kvalita vykreslování RX 480 oproti horší kvalitě GTX 970. V komentářích je uváděno že Nvidia sází vše na maximální FPS... Na Youtube jsou uživatelé, kteří též pro zpracování 4K videa upřednostňují RX 480 proti GTX 1060. Také znáte srovnání údajné vyšší kvality obrazu dvou RX 480 crossfire oproti jedné GTX 1080 ve hře Ashes of Singularity.... A víme co se povídá o podpoře Direct X12... Takže jsem moc zvědavý, co bude Polaris 10 refresh obnášet a i to, jak bude udělaná Vega.... Děkuji za článek
http://videocardz.com/64677/amd-announces-first-vega-accelerator-radeon-instinct-mi25-for-deep-learning
12,5 TFlops 32bit, INT <300W TDP,
tak objektivní a nestranný komentář. takhle to má být.
ano,480 je určitě lepší karta..lépe vykresluje textury a cokoli dalsiho než jakákoli jiná konkurence. ano,crosfire dvou 480 je určitě vždy a za jakýkoli okolností lepsí nez jedna desetosmdesatka. a tak dál..se vším souhlasim. i stou fabii a superbem. .)
Tak objektívne napísal ElPavel kopec hovadín. Viď námatkovo len toto:
"jestli je současný Polaris nedotažený, nebo spíše přetažený - tedy tak vyšperkovaný, že se nakonec tolik zadýchává"
"Někde jsem četl článek že proti Pascalu, který byl přirovnáván k Superbu bez výbavy je Polaris Fabia v plné výbavě"
"vyšší kvalita vykreslování RX 480 oproti horší kvalitě GTX 970. V komentářích je uváděno že Nvidia sází vše na maximální FPS"
"Také znáte srovnání údajné vyšší kvality obrazu dvou RX 480 crossfire oproti jedné GTX 1080 ve hře Ashes of Singularity"
"A víme co se povídá o podpoře Direct X12"
Jediné relevantné môže byť to spracovanie 4K videa kde RX480 môže mať lepší HW encoder. Ale o tom zasa ja veľa neviem. Všetko je písané štýlom asi, údajne, možno, hovorí sa, v komentároch niekto napísal a pod. Takých si tiež môžem na ohovorenie AMD vymyslieť koľko chcem. Apropo čo sa týka podpory asynchrónnych shaderov (čo si niektorí ľudia zamieňajú s celkovým DX12), tu je jeden zaujímavý test:
http://www.gpureport.cz/recenze/50-asus-strix-gtx-1070-o8g-gaming/async-shaders.aspx?article=50&page=7