PCMR umírá. A umírá přesně na to, čím se PCMR celé ty roky chlubil: na náročnou grafiku. Většina soudobých AAA her jsou slušně řečeno neustále recyklované sračky za čím dál tím větší hromadu peněz. Ale v super-hyper úchvatném gaytracingu ze kterého si každý ucvrnkne do textilu - jen to tak nějak není ke hraní.
Hraní na PC skončí úplně stejně jako začalo: coby volnočasová kratchovíle u pracovního stroje.
Jinak první hry jsem hrával s digitální lamerpákou (u C64) v dobách, kdy myš rozhodně nebyla standardním periferním nádobíčkem (to přišlo až po roce 1985 s Amigou). Teprve pak přišla myš a kromě pár klikacích her se stále používala tatáž lamerpáka z C64. Pak přišlo PC s analogovou lamerpákou a myší. Tudíž není tak úplně pravda, že ke hraní je třeba myš, nebo že to je nepředstavitelné. To možná dnešní PC hry uzpůsobené svým UI pro myš...