Odpovídáte na názor k článku Velká změna v plánech GPU od AMD: Herní karty se spojí s AI akcelerátory do jedné architektury. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.
Hry byly v roce 1985 primitivní?
Co třeba takové pecky jako byly Paradroid, Ultima, nebo třeba Impossible mission?
Že ta grafika byla z dnešního pohledu "primitivní" neznamená, že samotné hry byly primitivní - to je velmi brutální a chybné zjednodušení.
Co se myší týká, tak vždy to je o tom, jak je hra z pohledu UI a UX udělána. Nejrychlejší vždy bylo UI orientované na ovládání klávesnicí, protože není nutno trefovat ovládací prvky na obrazovce, ale stačí naučit se klávesové zkratky. Aplikace v DOSu je s dobře optimalizovaným UI vždy rychlejší než její klikací ekvivalent - jen to prostě uživatel musí natrénovat, kdežto u klikačky je to vizuálně návodné (a hlavně UI je typicky univerzální). Proto UX u klikaček je paradoxně lepší, ale neznamená to obecnou výhodnost nebo jednoznačné kritérium optimality.
Když to trochu přeženu, začínal jsem u čistě textových terminálů systémů CP/M a jejich klonů a tehdy se o myších jen psalo jako o nástroji pro grafické prostředí, které v té době (cca půlka osmdesátek) bylo horkou novinkou. Dnes se zase derou na světlo světa nové ovladače pro VR, které sice mají s myšmi určité styčné body (polohování v nějakém prostoru), ale technologicky i z pohledu UI a UX jsou někde úplně jinde. Takže to, že DNEŠNÍ hry jsou vyrobeny pro ovládání myší neznamená, že to tak bude navždy.