Odpovídáte na názor k článku AMD odhalilo detaily FSR 2.0. Režimy, algoritmus, podpora i na kartách Polaris a Pascal. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.
To je na prd. Nejlepsi je mit takovy zelezo, aby to utahlo hry na rozliseni a detaily jaky chci normalne.
Pro koho to je? Pro lidi se slabou grafickou kartou? Ale v podmince je vykonny procesor, aby to stihal. Predpokladam, ze kdyz nemam na poradnou gpu, i cpu nebude zadna slava - takze efekt nula.
Navic drtiva vetsina lidi si to ani nebude umet nastavit. BFU proste do ovladacu prehazovat paky a hejblatka nepujde. Maximalne si zvoli nejaky profil ve hre a bude doufat v onen "zazrak" plynulosti a kvality "zadarmo" na grafice za 5k.
No, tak to je asi jenom vlhkej sen.
Kdyby se radeji venovali ovladacum. Bug Aero transparency je tu asi uz rok a dalsi veci.
Aspon ze hry chodej dobre a stabilne nejmene rok. Vidim velke zlepseni na ovladacich. Ale stale je na cem pracovat.
A tohle je tu 2 roky a docela me to stve. Je hezke, ze amd vyklada jake ficury ma v portfoliu, ale kdyz je nikdo nevidel v chodu a vyjadreni amd je takove:
Enhanced Sync may cause a black screen to occur when enabled on some games and system configurations. Any users who may be experiencing issues with Enhanced Sync enabled should disable it as a temporary workaround.
Uz 2 roky...
Takze si pridavejte co chcete, dokud to neuvidim stabilne fungovat, tak tomu neverim. Do te doby jsou to jenom marketingovy kecy jak umime tohle a tamto a v praxi vam doporuci to vypnout. Tak kde to jsme?
Bude rozbor kvality FSR? To bych si rad precetl. A pokud neopravi skalovani HUD/GUI/TEXT tak si to muzou strcit nekam, nezajima me to.