Najpravdepodobnejšie riešenia vystihol Adam Vágner z PCtuningu :
" 1.) DirectSR bude nový standard, protože s tím přišla Nvidia, bude to postavené na základech DLSS a a přizpůsobit se bude muset AMD a Intel podobně jako u DX12 Ultimate."
2.) DirectSR bude jen rozhraní pro vlastní technologie výrobců. To by znamenalo, že se bude kvalita lišit na Intelu, AMD a Radeonech a GeForce.
3.) DirectSR bude postavené na něčem, co už aktuálně funguje čistě na shaderech, případně nějaké jednoduché obecné AI, která může běžet na všech kartách (de facto překlopení XeSS nebo FSR do standardu). To by znamenalo horší kvalitu než DLSS i to, že ve hrách může být nadále DirectSR i kvalitnější DLSS."
Som za 1ku. Najlepšia kvalita + to bude konečne pre všetkých, win-win :}
Takže Víko popírá nutnost AI-obvodů pro DLSS... taková škaredá hereze! :-D :-D
Víko, budeš upálen na hranici z nvidia FX5900 Ultra!! :-D
Z toho, co uvádí Microsoft, to vypadá 100% na variantu 2.
"DirectSR is the missing link developers have been waiting for when approaching SR integration, providing a smoother, more efficient experience that scales across hardware. This API enables multi-vendor SR through a common set of inputs and outputs, allowing a single code path to activate a variety of solutions including NVIDIA DLSS Super Resolution, AMD FidelityFX Super Resolution, and Intel XeSS"
1. 3. 2024, 17:37 editováno autorem komentáře
No když chci FSR tak to s nVidia grafikou jde, když chci DLSS tak mám smůlu a na AMD nejde, jen nVidia a to novější jdou jen na 4xxx.
Ano v tom je predikce budoucnosti. Jinými slovy možná Microsoft pravděpodobně se svojí iniciativou přišel pozdě. Rozhodne to nVidia. Když bude dál prosazovat svoji technologii DLSS vyhraje FSR protože chodí i na nVidii a rozhodnou to vývojáři her. Když se přikloní na stranu MS standardu vyhraje asi Microsoftí standard. V obou případech bude nVidia zase hrobařem své technologie.
Jsem zvědav jak to dopadne.
2. 3. 2024, 10:26 editováno autorem komentáře