Těch 500k bez DPH bylo určeno na propagaci na TikToku, na YT a Facebooku (?), částka měla být rozdělena cca identicky napříč těmi sociálními sítěmi, záběř měl být v řádech milionů, cílení na určité věkové skupiny, za tu cenu to bylo zatraceně levné, k tomu celé kampaň včetně prezentací na sociálních sítích autorů měla mít dohromady kolem 32 milionu impresí. Kde si tak masivní kampaň můžu za půl míče koupit?
Co tam udělali špatně je akorát to video ze strakovky. To si mohli odpustit. Také následné nezvládnutí hate hlavními protagonisty.
Tady tedy vidím daleko horší díry v rozpočtu, než rádoby politické kauzy za půl milionu. E-shop na dálniční známky, stovky nepropojených IT systémů, za které stát platí stamiliardy ročně. Takže pokud se jedná o propagaci vakcíny, pro kterou nejsou rozhodně všichni Češi rozhodnuti, tak vidím prostor psát o tomto.