Něco mi říká že cen o které šlo v první řadě se to naprosto nedotkne, ale hlavně že se něco děje. O to zase šlo prozměnu Sobotkovi. Takže vlk by se nažral a operátor by zůstal celý protože zkrácení doby že 40 dní a10 nikoho nezajímá ani neuškodí, flastr 10% z obratu nikdy nikdo nikomu nedá, hlavně ne nadnárodní společnosti typu mobilní operátor, a s potížemi ve smlouvach se v případě že bude zákazník zlobit a bude hubený se jejich právní aparát lehce vypořádá. Takže zatím tam nic nevidím, pořád jenom plný a sliby.
Právě, že by mělo být možné odstoupit při jakékoliv změně - pokud jsem to dobře pochopil, tak třeba v případě, když operátor zruší free data po vyčerpání balíčku... Což je plus pro zákazníka.
a k pokutám - už by konečně měli nastavit nějaké pevné pokuty v % z příjmu... Takhle operátor za okrádání zákazníků dostane zase naprosto směšnou pokutu. Chtělo by to opravdu likvidační pokuty, pak by si operátor dost rozmyslel, jak bude zase okrádat zákazníka...