mě nejede ve VLC synchronizace snímků, takže to dělá pruhy. Když s emi t podaří vyřešit pak obraz trpí strašnou fragmentací že se rozpadá, rozpadá až do dalšího synchronizujícho plnosnímku. Pro měj VLC taky řídká stolice a dokud to půjde budu přehrávat na MPC a budu doufat že se mezi tím objeví něco co umí přehrávat progresivně.
Tak jsem zkusil 4k x265 HW acceleraci s Polarisem a bohuzel zadna zmena. Porad se to seka, i kdyz karta vykazuje, ze ji behem prehravani zatezuje. Tak nevim, jestli Polaris nema ve skutecnosti podporu a nebo je to blbe napsany. Zajimave je, ze treba KM-Player to prehrava i softwarove bez sekani na moji sestave.
Ověřit úroveň HW podpory pro dekódování by měla být schopna například utilita DXVAChecker.
http://bluesky23.yukishigure.com/en/DXVAChecker.html
he? O jake synchronizaci snimku vuci cemu a pri cem to mluvis?
VLC funguje pro drtivou vetsinu veci naprosto vyborne. Pouzivam jej jako hlavni prehravac X let, a az na problemy s prehranim specifickych veci, jako je napr dneska 4k x265 obsah s vysokymi bitraty, nebo specielne nektere specificke casti BluRay formatu, jsem s nim problemy (az na bugy nekterych verzi) nemel.
Mě se právě líbí na MPV jeho jednoduchost. Má rychlejší náběh než VLC což je znát hlavně na slabších strojích... Jednoduše se ovládá myši + klávesnicovými zkratkami. A hravě si poradil s jellyfish-140-mbps-4k-uhd-hevc-10bit videem které VLC nezvládlo možná že veze 3.0 to už dovede.
Zahrnuje to vyuzití GPU ve Spravci uloh i činnost VP/UVD (obvodů pro dekódování videa , Geforce snad má v GPU-z samostatnou položku (Video Engine Load)?
http://www.monitos.cz/tmp/VEL_geforce.png
Zátěž v rámci "GPU" by mohla jít například na vrub postprocessingu využitím shaderů (nikoli samotným dekódováním).