Aplikace je v současné chvíli v neveřejné betaverzi a nabízí (zatím) jen základní přehled. Po spuštění si můžete vybrat mezi dočasným, či trvalým přihlášením pod svým uživatelským, nebo administrátorským (pokud máte více SIM) heslem.
Na úvodní obrazovce najdete čtyři položky: Chytrý přehled, čerpání dat, poslední vyúčtování a dokoupení FUP.
Screenshoty aplikace Můj Vodafone | |
Chytrý přehled vám ukáže aktuální měsíční útratu rozepsanou zvlášť pro pravidelnou a zvlášť pro jednorázové platby. Čerpání dat zobrazí využití datového limitu a možnost zakoupit dalšího FUP. Pokud žádný internetový balíček nemáte, lze se přímo odtud dostat do mobilní samoobsluhy a tam jej aktivovat.
Poslední vyúčtování je celková částka k zaplacení za poslední účtovací období a pokud ještě nemáte zaplaceno, najdete zde možnosti platby. Respektive zde uvidíte informace o zbývajícím kreditu. Poslední položkou je opět (trochu duplikovaně) zakoupení dalšího FUP.
Screenshoty aplikace Můj Vodafone | |
Autoři plánují řadu dalších funkcí, ale podle jejich slov chtějí aplikaci udržet hlavně jednoduchou. Na prezentaci padaly návrhy například pro zobrazení mapy s pokrytím 3G, možnost nahlásit problém se sítí na jedno tlačítko s odesláním GPS souřadnic, widget na plochu a řada jiných. Některé se snad objeví ve finální verzi, která by měla být ke stažení již v horizontu týdnů.
Screenshoty aplikace Můj Vodafone | |
Dá se namítnout, že velmi podobnou funčnost má již existující Mobilní Samoobsluha na adrese ms.vodafone.cz a máte pravdu. Ale jednou z našich představ před vyzkoušením bylo právě to, aby šlo o skutečnou aplikaci a ne jen o webovou stránku maskovanou za aplikaci. Ve finální verzi bude více funkcí – záleží, jak se s tím autoři poperou.
Napadají vás další vhodné funkce, které by v aplikaci neměly chybět? Napište nám je do komentářů a my je předáme těm správným lidem. |
Dobrou zprávou je, že aplikace nečerpá data z vašeho limitu a to ani v zahraničí. Nepodařilo se mi zjistit, kdo je autorem aplikace, ale jedná se prý o šikovnou českou firmu. Je každopádně zajímavé sledovat, jak se jedna část velké firmy dopouští faux pas, zatímco druhá pracuje na užitečných věcech.