V počtu zobrazených stránek je to jen Facebook, dlouho nic, YouTube, Google a pak už nic výrazného. V této oblasti zase překvapuje YouTube, který zvýšil spůj podíl o 90 %. Snad už také začne vydělávat. A o peníze jde až na prvním místě. Facebook totiž dokáže z velkého počtu návštěv dostat mnohem více zobrazených stránek. A na nich je reklama, z níž je největší síť živa. A peníze jí dovolí dále růst.
zdroj: Hitwise
Když uvážíme, že Facebook je v podstatě stále nezávislá firma, která nevstoupila na akciový trh, má obrovský traffic a počet registrovaných uživatelů, můžete mluvit o internetu v internetu. Zvyšuje svůj podíl v oblasti internetového videa, fotogalerií a rozjede vlastní e-mail.
Za chvíli už nebudeme stránky optimalizovat pro Google, Bing nebo Seznam, ale pro vyhledávací engine Facebooku. S tímto tempem můžete za pár let prohlásit, že pokud padnou všechny ostatní weby a zůstane jen Facebook, nic velkého se nestane. Fujtajxl.