Odpovídáte na názor k článku October Update v programu Windows Insider opět k dispozici. Co bylo problémem?. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.
Problem 1: Uzivatel mel nastaveno mazani starych uctu. Takze se mu stary ucet smazal. Chyba uzivatele.
Problem 2: Uzivatel si presmeroval "zname adresare", tzn. Downloads (Stazene soubry), Documents (Dokumenty), atd. do jineho umisteni, ale uz si nepresunul data z tech adresaru. Uzivatelska komunita si zaroven zadala, aby se duplicitni adresare mazaly. Opet chyba uzivatele, ze operaci presunuti dokumentu udelal jen napul.
Takze to je popis problemu, polopaticky, pro ty pomalejsi jako Tombomino a gi.Tady je link na detailni popis - v anglictine, Tombominovi doporucuju translator :) :
https://blogs.windows.com/windowsexperience/2018/10/09/updated-version-of-windows-10-october-2018-update-released-to-windows-insiders/
Takze je to presne jak jsem rikal v diskuzi k predchozimu clanku - domaci kutilove, co se v necem vrtaji, ale poradne nevi, co delaji. A pak se divi. Vubec mi jich neni lito, kdyz si pak stezuji.
Dalsi vec z te diskuze, kde jsem mluvil o duvodu pozastaveni updatu - ze data loss stoji za dukladne vysetreni, I kdyby to byly bachorky - se taky potvrdil:
"Given the serious nature of any data loss, we took the added precaution of pulling all 1809 media across all channels, including Windows Server 2019 and IoT equivalents."
;)