Názor k článku Upgradování srozumitelnější, ale přísnější. Končí Cílený pololetní kanál od hh - "Přiznali to. Chtějí to opravit." po kolikáté už?...

  • 18. 2. 2019 16:09

    hh (neregistrovaný)

    "Přiznali to. Chtějí to opravit." po kolikáté už? Představ si, že jezdíš s autem 1x týdně do servisu s tím, že tlačítko klimatizace dělá pokaždé něco jiného (někdy setře stěrače, někdy auto zatroubí apod.) pokaždé s tím něco provedou jako "opravu". jednou to přejmenují na "mystery button", to tě ale neuspokojí, tak další týden tedy zakročí a řeknou, že to už netroubí, ale pořád to dělá různé věci, zase nic moc, tak třetí týden se jim podaří, že to blbne jen v úterý, jinak to funguje jako klimatizace, hm, super oprava. Podobně to opravuje MS. Chápu, že probíhá nějaký vývoj, ale pořád to překopávají a pořád je to naprd. Home user je otrok jejich mizerného testování, jestli přijde o data, jestli bude mít co pět minut BSOD, jestli se mu budou neustále přehazovat nefunkční ovladače za ty funkční apod. Pro user má zatím pořád možnost toho odkladu, ale vždycky do toho nějak hrábnou, aby to spadlo na default a pak zase Pro user čumí co se to kurva děje. Ono už to odložení o 365 dní pomocí výběru z listu, kde musím odrolovat 364 hodnot je dost naznačující co si myslí o uživatelích. A nutný zásah do gp, aby se updaty nestahovali a neinstalovali automaticky je taky diagnóza od MS. Jinak ale windows používám a s desítkama jsem se sžil, ale tyhle neustále čachry dost obtěžují od používání.