DPI chovani lze ovlivnovat uz ted, ale chce to trochu effortu. V registrech se musi zapnout pouzivani externich manifest souboru (xml). Pak vlozite do stejneho adresare, kde je binarka dane aplikace, specialni xml, kde muzete chovani pri DPI scalingu ovlivnovat. Ale jednodussi nastaveni bude super.
Microsoft maka jak divej a z Windows 10 dela zdaleka nejlepsi OS, co ted existuje. Hlavne pridava featury a dela zmeny, ktere chteji uzivatele. To je u MS hodne dobra zmena oproti minulosti. Jediny, kdo na Windows 10 dneska nadava, jsou uz jen paka zamrzla v dobe Windows NT a Android fanatici :)
To je dobře, že dělá změny, které chtějí uživatelé. To brzo přidá možnost vypnout automatickou a periodickou komunikaci se servery na internetu a spojení budou vytvářena výhradně na základě uživatelských akcí. Nebudou se ve výchozím nastavení posílat žádná uživatelská data. U aktualizací bude detailně napsané co opravují. Přidají podporu otevřených systémů souborů aby se zlepšila kompatibilita s jinými operačními systémy. Začnou prosazovat otevřený Vulkan na úkor Windows10-only DirectX 12. A tak by se dalo dlouho pokračovat. Už se nemůžu dočkat :)
Let me rephrase - pridava featury a dela zmeny, ktere chteji rozumni uzivatele :)
Microsoftu nemusis odesilat nic uz ted, kdyz si to povypinas. I tak jsou to ale, narozdil od dat sbiranych Googlem, jen data pro trenovani neuralnich siti. U aktualizaci je dostatecne dobry popis. Cokoli vic je zbytecne, nebo snad chcete changelog i s diffem primo z jejich repository? Neni duvod pridavat podporu jinych filesystemu - soucasne jsou dostatecne dobre a novy je na ceste. Ze ma Linux stovky ruznych distribuci, kazdou s jinou kombinaci filesystemu a GUI, je volba, ktera patri maintainerum dane distribuce, ale mimo jine ma za nasledek totalni roztristenost uzivatelske zakladny Linux uzivatelu. Microsoft ale chce jit opacnou cestou, jednim operacnim systemem vsude, na vsech zarizenich, od IoT, pres konzole a desktop, az k zarizenim typu Hub a HoloLens. Cilem je vsude stejna user experience, nehlede na zarizeni. Co se tyce Vulkan, uz jste zapomnel, proc Microsoft vubec s DirectX zacal? Protoze vyvoj OpenGL byl totalne zasekany a zablokovany skupinami, ktere nebyly sto se na nicem dohodnout. Dlouhou dobu bylo OpenGL totalne pozadu. Microsoft ma DirectX proto, aby mel kontrolu nad jeho features a mohl pruzne a nezavisle na komkoliv jinem reagovat. A vyvojari na to slyseli - proto je vetsina her DX9/10/11/12, a to presto, ze OpenGL byla na Windows vzdy dostupna. A tak by se dalo dlouho pokracovat :)