Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Windows Insider pokračuje lepším škálováním či kontrolou nad aktualizacemi. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 11. 1. 2017 21:04

    Maudit (neregistrovaný)

    Let me rephrase - pridava featury a dela zmeny, ktere chteji rozumni uzivatele :)

    Microsoftu nemusis odesilat nic uz ted, kdyz si to povypinas. I tak jsou to ale, narozdil od dat sbiranych Googlem, jen data pro trenovani neuralnich siti. U aktualizaci je dostatecne dobry popis. Cokoli vic je zbytecne, nebo snad chcete changelog i s diffem primo z jejich repository? Neni duvod pridavat podporu jinych filesystemu - soucasne jsou dostatecne dobre a novy je na ceste. Ze ma Linux stovky ruznych distribuci, kazdou s jinou kombinaci filesystemu a GUI, je volba, ktera patri maintainerum dane distribuce, ale mimo jine ma za nasledek totalni roztristenost uzivatelske zakladny Linux uzivatelu. Microsoft ale chce jit opacnou cestou, jednim operacnim systemem vsude, na vsech zarizenich, od IoT, pres konzole a desktop, az k zarizenim typu Hub a HoloLens. Cilem je vsude stejna user experience, nehlede na zarizeni. Co se tyce Vulkan, uz jste zapomnel, proc Microsoft vubec s DirectX zacal? Protoze vyvoj OpenGL byl totalne zasekany a zablokovany skupinami, ktere nebyly sto se na nicem dohodnout. Dlouhou dobu bylo OpenGL totalne pozadu. Microsoft ma DirectX proto, aby mel kontrolu nad jeho features a mohl pruzne a nezavisle na komkoliv jinem reagovat. A vyvojari na to slyseli - proto je vetsina her DX9/10/11/12, a to presto, ze OpenGL byla na Windows vzdy dostupna. A tak by se dalo dlouho pokracovat :)