Před necelým rokem koupila Nokia francouzskou firmu Withings za 170 milionů eur. Finové se tím chtějí nejen dostat na trh wearables, ale proniknout i do lukrativní sféry e-zdravotnictví. Letos je čeká další změna. Značka Withings zmizí, od léta bude na produktech logo Nokia.
Firma v Barceloně potvrdila, že se mění jen název, ale cíl firmy i produkty zůstanou stejné. Redesignem projde aplikace Health Mate, která je centrem všech chytrých produktů. Bude prý snazší přidávat nová zařízení, sdílet data s rodinou a přibydou pokročilé tréninkové režimy pro sportovce. Aplikace je dostupná pro Android a iOS, verze pro Windows není v plánu.
Nokia cílí primárně na spotřebitele, zakládá ale také novou platformu pro zdravotnická zařízení. Firma chce pomoci lékařům ve vzdáleném sledování pacientů jak z důvodu měření akutních problémů, tak i pro dlouhodobé pozorování a prevenci.
Withings momentálně vyrábí chytré hodinky a náramky s oxymetrem, měřením pohybu či srdečního tepu. Všechny lákají na pěkný design a hlavně dlouhou výdrž. V nabídce má též chytrou osobní váhu, teploměr, měřič tlaku, budík/lampičku, domácí kameru a od letoška i chytrý kartáč na vlasy.