Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Microsoft odhalil detaily GPU Xboxu Series X a akcelerace ray tracingu v AMD RDNA 2. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 20. 8. 2020 7:29

    RedMaX

    Stve me to zamenovani DXR a RTX, pritom RTX je jen implementaci DXR od NVidie, takze bych navrhoval pouzivat jen zkratku DXR. Nic proti autorovi, clanek je super shrnuti, co vsechno novy Xbox bude mit. Prekvapil open-source format OPUS, ikdyz je to pochopitelne, protoze kvalita a MS chce mit konzoli nadupanou tim nejlepsim.

    Jenze ekonomika projektu je neuprosna a v teto souvislosti se musim smat nad debilnima kecama nekterych vyvojaru, ze nektere nove hry na PC nebudou verze z next-gen konzoli, ale stejne jako na tech starych konzolich. A ze je to z duvodu vykonu, protoze tyhle next-gen konzole budou mit minimalne na launch vetsi vykon nez herni PC. No uz z tohoto vidime, ze horko tezko XBX prekona Turing (RTX grafiky) a na Amperu, ktera bude mit launch driv nez nove konzole se to nebude chytat ani v nejmensim.

    Mozna schyzofrenie u AMD, jestli slibili, ze konzole budou mit predvedeni driv nez jejich "next-gen" grafiky, kdyz NVidia zase vsem vypalila rybnik a bude tu jako prvni.