Odpovídáte na názor k článku Microsoft odhalil detaily GPU Xboxu Series X a akcelerace ray tracingu v AMD RDNA 2. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.
Stve me to zamenovani DXR a RTX, pritom RTX je jen implementaci DXR od NVidie, takze bych navrhoval pouzivat jen zkratku DXR. Nic proti autorovi, clanek je super shrnuti, co vsechno novy Xbox bude mit. Prekvapil open-source format OPUS, ikdyz je to pochopitelne, protoze kvalita a MS chce mit konzoli nadupanou tim nejlepsim.
Jenze ekonomika projektu je neuprosna a v teto souvislosti se musim smat nad debilnima kecama nekterych vyvojaru, ze nektere nove hry na PC nebudou verze z next-gen konzoli, ale stejne jako na tech starych konzolich. A ze je to z duvodu vykonu, protoze tyhle next-gen konzole budou mit minimalne na launch vetsi vykon nez herni PC. No uz z tohoto vidime, ze horko tezko XBX prekona Turing (RTX grafiky) a na Amperu, ktera bude mit launch driv nez nove konzole se to nebude chytat ani v nejmensim.
Mozna schyzofrenie u AMD, jestli slibili, ze konzole budou mit predvedeni driv nez jejich "next-gen" grafiky, kdyz NVidia zase vsem vypalila rybnik a bude tu jako prvni.