V té prezentaci se tomu věnujou.
Pro ně je problém, že ceny DRAM hrozně málo klesají (5% za rok průměrně), kdežto NAND naštěstí dolů jde, takže proto nepoužívají tolik RAM a radši použili techniky k omezení jejího využití - ta "Velocity Architecture" a Sampler Feedback, kdy se nenačítají textury celé ale GPU si inteligentněji řeší, která data potřebuje a která ne - díky tomu, že z toho NVMe SSD se dají ty ostatní data tahat poměrně rychle.
Je to trošku jako co zkoušelo AMD s tou technikou HBM Cache a pagingem, efektivní využití kapacity je lepší takže se to dá uhrát s trochu nižší kapacitou.
https://www.cnews.cz/wp-content/uploads/2020/08/Prezentace-APU-Arden-v-konzoli-Xbox-Series-X-a-architektury-GPU-AMD-RDNA-2-na-HotChips-32-strana-09.jpg
https://www.cnews.cz/wp-content/uploads/2020/08/Prezentace-APU-Arden-v-konzoli-Xbox-Series-X-a-architektury-GPU-AMD-RDNA-2-na-HotChips-32-strana-10.jpg