Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Microsoft odhalil detaily GPU Xboxu Series X a akcelerace ray tracingu v AMD RDNA 2. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 20. 8. 2020 15:33

    Jan Olšan (neregistrovaný)

    Aha, takže to souvisí s TMU. Já tam měl původně větu "ray accelerator je integrován na úrovni CU stejně jako texturovací jednotky, s kterými možná je propojený/souvisí" enbo tak něco, ale pak jsem tam v té prezentaci nenašel doklad toho, tak jsem to zase odebral.

    Že je to propojené s TMU nebo dokonce na integrované v texturovacích jednotkách je docela zajímavý, ale to neznamená, že to není samostantá hardwarová jednotka - kdyby to jenom genericky nějak emulovalo operace paprsků na TMU? tak to mohli softwarově provádět už na starších GPU, čili ty hardwrové bloky akcelerující ten BVH traversal a ray/box a triangle/box search tam musí být.
    Zajímavé bude IMHO spíš, jaké jsou důvody toho, proč je to takhle je udělané.