Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Microsoft odhalil detaily GPU Xboxu Series X a akcelerace ray tracingu v AMD RDNA 2. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 20. 8. 2020 19:15

    Aznohh (neregistrovaný)

    Béda: No, právě že to tak není. Porovnej si PC co byly v době vydání předchozích generací a zjistíš, že PC na tom bylo vždy o dost líp než teď. To, že PC v dalších letech zvyšují výkon je snad jasné, ale ve chvíli kdy se hry dělají multiplatformově a často primárně na konzole, tak se HW nároky stejně optimalizují právě na ty konzole. Jinak 6-8 let je taky demagogie, zapomínáš na PS4 Pro, které vyšlo po třech letech.

    Redmarx: "Ale konzole nema 32GB RAM" - k čemu proboha? Konzole s diskem kterej hrne 2.4 GB/s resp. 4.8GB/s s HW kompresí a Xbox Velocity Architecture nic takovýho nepotřebuje... je to mimochodem 40x tolik jak Xbox One.

    "Pritom i na PC uz si muzes rychla SSD na PCIe4 uz poridit, jen je to jaksi zatim zbytecne, moc se to vyuzit neda."
    Ty jsi vůbec nepochopil základní pointu. Ta je v tom, že hry pro PS5/Xbox S X můžou na 100% počítat s tím, že tam ten superrychlej disk je a programovat hru podle toho. Tedy nebrat ohledy na cokoliv pomalejšího, což se teď na PC děje.