"Ty ovladače jsou podle toho patentu pravděpodobnější, protože tam mluví o hybridním řesení klasických shaderů, raytracingových obvodů a softwaru."
To se mluví, ale co ten patent popisuje, je nakonec stejné jako u Nvidie. Softwarem se tam nemyslí ovladač, ale obecný GPU kód běžící na shaderech (tj. jako jiné grafické operace), který inicializuje a finišuje celou operaci, hardwarem se myslí tak akcelerace/offload toho výpočetně nejintenzivnějšího BVH traversalu na speciální jednotku. Přesně takhle to dělá Turing, rozdíl by byl jenom v tom, že jednotka u AMD bude používat interní buffery sdílené s texturovací.
Dává to smysl, protože akcelerovat to celé by znamenalo, že to nebude dostatečně pružné/programovatelné, jak ten patent říká. Tudíž se mimo shadery dělá jenom ta nejintenzivnější část.
"Mohlo by to také znamenat, že RDNA2 stále nemá tile-based rendering."
To nevím, jak by z toho mělo vyplývat, počkal bych, až to vyjde/bude o tom něco známo...