Ale pochopil, nebojte se. Cením si snahy to čistě pro zajímavost vysvětlit, ale je to podáno takovým hejtovacím tónem, jakože v xiaomi jsou všichni pitomci, novináři jsou pitomci, všichni jsou pitomci, jenom já jsem ten chytrý, kdo tomu rozumí a teď vám to všem pitomcům vysvětlím. Přitom mě to, že Xiaomi investuje do menších firem, podpoří jejich prodej a přip. ho zastřeší, přijde sympatické a není důvod to utápět v negativně pojatém článku. K lidem se dostanou i zajímavé věci od menších firem, které by jinak neobjevili. Navíc dnes je opravdu ale opravdu jedno, kdo co vyrábí. Ani Apple nic nevyrábí, jen to zadá čínskému výrobci a práskne na to svoje logo. Důležitá je značka, ke které si spotřebitel buduje vztah na základě zkušeností. Pokud je důraz na kvalitu a pro konkrétního spotřebitele klíčové vlastnosti konstantní, tak se toho drží a je jedno, že měl pět zařízení pod stejnou značkou, které vyrobily 3 různé firmy. Kdyby se např. výrobky Huami u nás neprodávaly pod značkou Xiaomi, tak si je nejen že nikdo nekoupí, ale oni je ani obchody nezařadí do prodeje, takže si to ani nebude kde koupit.