Já jsem obvykle ten poslední, kdo si stěžuje na plýtvání místem na obrazovce. V případě dotekových zařízení navíc určité plýtvání smysl dává. Je ale takový problém mít pro klasické počítače neplýtvající vzhled? Může to být jen volitelná funkce. I Gmail dnes nabízí možnost zvolit si hustotu rozložení prvků. Takhle je YouTube na 24" monitoru jako špatný vtip. (Pokud nechci video sledovat v malém okénku, máme tady samozřejmě celoobrazovkový režim.) Nový vzhled hodnotím velmi záporně, ten starý byl skoro dokonalý.
Já jsem na včera psal: "A je to v ... Plácání místem na desktopu (čti Material Design) je už na Youtube :("
K novým funkcím - kdyby raději vrátili staré, jako například možnost zařazování odběrů do složek.
Sice nechápu masochizmus lidí, kteří se rádi dívají na video na pidi 5" mobilu, místo na velkém monitoru nebo TV, ale OK, jejich věc. Stále nerozumím tomu, proč Google tlačí ten plýtvající design i na desktop.
Všechno je dneska primárně na mobilu. Spousta lidí už žádný počítač nepotřebuje. Lehnou si s telefonem do postele a mají pohodlí. Osobně pro to velké pochopení nemám, 26" monitor je prostě lepší než 5-6" telefon, ale on se tomu přizpůsobuje i obsah, všechno je obří, aby to viděl i uživatel telefonu. +
Mě teď YT docela naštval na desktopu s kino režimem, dříve se tam vešel i playlist. Teď je to v podstatě fullscreen v okně, to ztrácí logiku a smysl. Samotným fullscreenem už moc nezískám a bez kino režimu je to zbytečně malé. Ale to už je standardní plánované zhoršování služeb v rukou google, všechno je pomalejší, náročnější, méně intuitivní a obecně skoro k hovnu, funkce spíš ubývají a jediné co se děje je drastická změna UI, která se časem částečně vrátí jako upgrade ale ne úplně, aby to stále splnilo podmínku, že to bude horší. Vždycky když vidím komentáře typu "vše funguje bezvadně, až na cast" u google home aplikace, která je přejmenovaná google cast aplikace, tak je mi na blití. Agilní vývoj stylem, tohle je moc funkční, uděláme to znova a vydáme to polofunkční ať máme co dělat, je dost debilní nápad.
Nechci Ti brát iluze, ale Google jede stylem "Sami nejlépe víme, co je pro uživatele nejlepší a prosadíme to, i kdyby se jim to nelíbilo a bylo to proti jejich vůli".
Tohle na Youtube je jen velmi slabý odvar toho, co se dělo na Google+, když redesignovali. Měl jsi vidět ten rachot od uživatelů a stejně se nic nestalo.
Na druhou stranu, je to zdarma a darovanému koni.... Mohou si s tím dělat co chtějí.