Na nové identitě pracovali lidé z Opery spolu se dvěma agenturami – britskou DixonBaxi a norskou Anti. Než se tři týmy dohodly na jednotném designu, uběhl celý rok. Nové logo kromě softwarové společnosti přebrala i její dceřinka, reklamní firma Opera Mediaworks.
Opera Software mění název i tvář
Nové logo se postupně dostane i do produktů. Nejprve byla aktualizována Opera Mini pro iOS. V následujících měsících dojde k redesignu také u Opery a Opery Mini pro Android, Opery pro desktopy, šetřiči dat Opera Max pro Android a prohlížeči Opera Coast pro iOS.
" frameborder="0" height="360" width="640">
Prohlížeče Opery mají aktuálně 350 milionů uživatelů. Z toho 150 milionů jich používá mobilní verzi pro hloupé telefony, 125 milionů mobilní verzi pro smartphony a tablety, 55 milionů desktopovou a 20 milionů pak specializované prohlížeče v televizorech a set-top boxech. Do roku 2017 chce Opera oslovit půl miliardy uživatelů. Předpokládá růst na 80 milionů u desktopu a 275 milionů u chytrých zařízení.
Zdroj: Opera