Lamebook se žalobou pouze brání a tvrdí, že se jedná o čistě parodující stránku, která nijak neporušuje registrovanou známku Facebooku a ani mu nekonkuruje. Jediným obsahem je kromě množství reklamy sbírka nejvtipnějších diskuzí a statusů z Facebooku. Něco jako český Lamer.
Facebook si už na začátku roku na portál stěžoval a požadoval změnu názvu a designu. Vzhled stránek přitom není příliš podobný, jen používá stejné odstíny modré, ale logo už ukazuje palec směrem dolů k Facebooku. Žaloba je pro Lamebooku výhodná také v tom, že se řeší u jejich „domácího“ soudu v Texasu, nikoliv v Kalifornii.
zdroj: Lamebook
Magazínu TechCrunch se už zástupci Facebooku ozvali s reakcí, že je jim líto, když se po měsících práce na vyřešení problému ozve druhá strana žalobou. Přesto si jsou jisti a věří, že soud vyhrají.
Zdroj: TechCrunch