LG 32GK850G: G-Sync a 165 Hz na 32 palcích
Pro první skupinu má LG monitor 32GK850G, který rozšíří nabídku velkých herních LCD s úhlopříčkou 32 palců. Má přitom klasický poměr stran 16:9. Rozlišení není pro tento rozměr časté 4K, nýbrž na hardwarové požadavky mírnějších 2560 × 1440 bodů a díky tomu také monitor nabízí 144Hz obnovovací frekvenci. Ta se má dát také přetaktovat, takže je možné používat snímkovou frekvenci až 165 Hz. LG u monitoru podporuje adaptivní obnovování na kartách Nvidia s technologií G-Sync, přes kterou zřejmě funguje i ono přetaktování na 165 Hz.
Tento monitor bude mít stojan s možností nastavení výšky i s pivotem pro otočení nastojato a podle tiskové zprávy také nasvícení RGB LED označené „Sphere Lighting“. To ozařuje prostor za obrazovkou, což má zlepšovat zážitek a údajně šetřit oči (proč, to vysvětleno není). Jako u dalších podobných monitorů bude mít LCD zvláštní herní režimy včetně nastavení „Dynamic Action Sync“, které má snižovat latenci mezi příjmem signálu a zobrazením, tzv. input lag. Bohužel nevíme, jaká technologie matrice je použita.
LG 27GK750F: 240Hz sedmadvacítka
Druhý monitor je opět větší, než je obvyklé, ale tentokrát relativně. Jde o obrazovku s úhlopříčkou 27 palců, ovšem o první, která zároveň nabízí supervysokou obnovovací frekvenci 240 Hz. Ta totiž zatím existovala jako možnost jen s 24,5" monitory (pokud pomineme experimentální modifikace), takže LG 27GK750F je patrně první LCD, kde bude možno takto precizně hrát na větší ploše. Rozlišení nicméně zůstává stále jen 1920 × 1080 bodů. To by ale vzhledem k dosažení těchto FPS asi mohlo hráčům s (polo)profesionálními ambicemi spíš konvenovat.
Panel tohoto monitoru bude technologie TN s odezvou 1 ms (což je i případ 24,5" modelů). Na rozdíl od předchozího je toto LCD konstruované pro použití s technologií adaptivního obnovování FreeSync, tedy ideálně pro karty AMD Radeon. LG také v tiskové zprávě zmiňuje „Motion Blur Reduction“, což by mohlo znamenat potlačení artefaktů pomocí stroboskopického stmívání podsvícení, ale jistě to nevíme. Tento režim by pak zřejmě jako obvykle byl s FreeSync výlučný. Už sama 240Hz frekvence nicméně už značně omezuje „jitter“ snímků (a tedy neplynulost a trhanost pohybu) i když se obraz neobnovuje adaptivně. Provoz bez FreeSync by tedy možná nebyl až tak na závadu, jako u běžnějších panelů, zvlášť pokud by výměnou za to bylo dostupné potlačování artefaktů.
Jaké budou ceny těchto modelů, bohužel zatím nevíme. Zatím se také nikde neobjevila informace o tom, kdy by se měly objevit na trhu (v obchodech). Tisková zpráva hovoří o „uvedení“ na IFA 2017, nicméně to může být zatím jen papírové.