Hlavní navigace

Názor k článku Zakažte doplňky a zrychlete start IE 9 beta od kacenkacenka - Každé nové jádro OS od MS je vyvíjeno...

  • 21. 9. 2010 10:07

    kacenkacenka (neregistrovaný)

    Každé nové jádro OS od MS je vyvíjeno jako serverový OS, tento postup MS zavedl už od NT4.
    Opravdu máte podivný výklad slova "varianta", varianta označuje stav předmětu v porování k danému výchozímu stavu.
    Otázkou může být pouze to, co je u jádra MinWin výchozí stav, ze které byly jednotlivé varianty odvozeny. Vhledem k tomu, že jádro bylo vyvíjeno pod označením Longhorn v edici Enterprise, pak lze považovat WS2k8R2 jako výchozí bod. Rozhodně ale za výchozí bod nelze považovat W7 a tudíž WS2k8R2 není jeho varintou.

    Můžu vás ujistit, že korporátní sféra W7 moc kladně nepřijímá, jsou s nimi jen potíže. To, že ho přijímají běžní domácí uživatelé, protože si s ním pořídili notebook nebo počítač a s WXP dlouhá léta nepracovali, ještě neznamená, že je to všeeobecně populární systém.
    Většina lidí, kteří dlouhá léta pracovali s WXP rozhodně na W7 přecházet s nadšením nebudou.
    Korporátní sféru se snaží MS dotlačit k přechodu na W7 ukončením podpory na WXP, ale díky tomu, že WXPSP3 má podporu až do 23.března 2014, budou se v korporátní sféře XP ještě několik let držet a s velkou pravděpodobností i po skončení podpory.
    Znám několik nádnárodních firem, které mají v plánu po skončení podpory WXP ukončit s MS Enterprise agreement a přejit na variantu Select, která pro ně v tu chvíli bude výhodnější a používat nové operační systémy pouze v několika vybraných případech.

    Hráčskou sféru se zase k přechodu na W7 snaží MS dotlačit tím, že nevydá DX10/11 pro WXP, jinak vás mohu ujistit, že většina hráčů by k přechodu na W7 neměla důvod.
    To, že stále většina hráčů používá WXP i za cenu nepodpory DX10/11 je krásně vidět i na statistikách od steamu.