Odpovídáte na názor k článku Zakažte doplňky a zrychlete start IE 9 beta. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.
Každé nové jádro OS od MS je vyvíjeno jako serverový OS, tento postup MS zavedl už od NT4.
Opravdu máte podivný výklad slova "varianta", varianta označuje stav předmětu v porování k danému výchozímu stavu.
Otázkou může být pouze to, co je u jádra MinWin výchozí stav, ze které byly jednotlivé varianty odvozeny. Vhledem k tomu, že jádro bylo vyvíjeno pod označením Longhorn v edici Enterprise, pak lze považovat WS2k8R2 jako výchozí bod. Rozhodně ale za výchozí bod nelze považovat W7 a tudíž WS2k8R2 není jeho varintou.
Můžu vás ujistit, že korporátní sféra W7 moc kladně nepřijímá, jsou s nimi jen potíže. To, že ho přijímají běžní domácí uživatelé, protože si s ním pořídili notebook nebo počítač a s WXP dlouhá léta nepracovali, ještě neznamená, že je to všeeobecně populární systém.
Většina lidí, kteří dlouhá léta pracovali s WXP rozhodně na W7 přecházet s nadšením nebudou.
Korporátní sféru se snaží MS dotlačit k přechodu na W7 ukončením podpory na WXP, ale díky tomu, že WXPSP3 má podporu až do 23.března 2014, budou se v korporátní sféře XP ještě několik let držet a s velkou pravděpodobností i po skončení podpory.
Znám několik nádnárodních firem, které mají v plánu po skončení podpory WXP ukončit s MS Enterprise agreement a přejit na variantu Select, která pro ně v tu chvíli bude výhodnější a používat nové operační systémy pouze v několika vybraných případech.
Hráčskou sféru se zase k přechodu na W7 snaží MS dotlačit tím, že nevydá DX10/11 pro WXP, jinak vás mohu ujistit, že většina hráčů by k přechodu na W7 neměla důvod.
To, že stále většina hráčů používá WXP i za cenu nepodpory DX10/11 je krásně vidět i na statistikách od steamu.